Procedură

Documente necesare

  • Pentru ASIGURĂRI AUTO, sunt necesare: talon auto, CI al proprietarului persoană fizică/CUI firmă, permis auto (față și verso) al proprietarului.
  • Pentru ASIGURĂRI DE IMOBILE, sunt necesare: CI al proprietarului sau CUI, actul de proprietate (contract de vânzare-cumpărare certificat de moștenitor).
  • Pentru ASIGURĂRI DE CĂLĂTORIE, sunt necesare CI (pentru țările UE) sau pașaport, documente valabile conform legii (pașaportul să mai fie valabil cel puțin 6 luni de la data plecării),precum și următoarele informații: țara de destinație și intervalul călătoriei (data de început, data de încheiere ale acesteia).
  • Pentru ASIGURĂRI DE MALPRAXIS MEDICAL, sunt necesare următoarele informații:

Pentru persoană fizică:
1) CNP; 2) Dacă polița acoperă daune morale (nu; da, de valoare mică; da, de valoare medie; da, de valoare mare); 3) data de începere a valabilității; 4) Categorie asigurat (profesie și loc de muncă – exemplu: farmacist care lucrează în farmacie cu circuit închis 5).
Pentru persoană juridică:
1) CIF 2) Categorie de clinică 3) Specialități

Trimiteți documentele solicitate, scanate, la asigurari@corectura.ro

Ne rezervăm dreptul de a verifica documentele sau de a solicita originalele.

Asigurări auto (RCA, CASCO), de locuințe, de călătorii și de malpraxis medical - poți obține de la noi toate aceste polițe. Ce ne face diferiți?

Oferim servicii NON-STOP!

Cum procedăm

Trimiteți documentele solicitate, scanate, la asigurari@corectura.ro, precum și un număr de telefon, pentru a vă putea contacta.

Estimare timp de răspuns: 10 minute;
Estimare redactare 4-5 oferte: 30 de minute;
Estimare emitere poliță: 2 ore.

După ce am primit documentele de la tine în calitate de contractant al poliței, voi întocmi 4-5 oferte, dintre care tu vei avea posibilitatea să alegi una. În momentul în care te-ai hotărât asupra unei oferte, vei face dovada plății primei de asigurare în contul IBAN deschis pe numele Ceciu Evelin (pe care ți-l voi furniza după ce te-ai hotărât asupra unei oferte, dintre cele 4-5), pentru a fi emisă polița. Odată emisă, polița este valabilă și în format online, fiind suficient sa o printezi pe hârtie obișnuită, albă, dar ea iti va fi trimisă, GRATUIT, și prin poștă.

Pe scurt

Pe scurt, procedura este următoarea:

  1. Primesc documentele;
  2. Întocmesc 4-5 oferte;
  3. Încasez prima de asigurare;
  4. Emit polița.
  5. Expediez polița pe e-mail și prin poștă (suport tariful poștal).

Polițele intră în vigoare la ora 00:00 (excepție fac anumite cazuri cu polițe PAD – locuințe, care pot intra în vigoare după cinci zile, în condițiile legii).

Cu pasiune, ne organizăm și lucrăm pentru Dvs. NON-STOP!

Servicii de corectură, traduceri, DTP și soluții WEB. Disponibili 24/7.